Nietypowa sytuacja, z którą mamy do czynienia w ostatnich miesiącach, zmusiła nas do zmiany dotychczasowych nawyków zakupowych, a same sklepy – do opracowania nowego, bardziej nowoczesnego modelu obsługi klienta.
Przykładem takiej zmiany jest między innymi usługa wprowadzona przez sklep Kaufland, a jest nią możliwość rezerwacji zakupów przez Internet, która znacznie przyspiesza zakupy i skraca czas wizyty w sklepie stacjonarnym.
Na czym polega rezerwacja zakupów przez Internet?
W okresie pandemii wiele osób przekonało się do zakupów za pośrednictwem internetu. Obecnie w ten sposób kupujemy nie tylko ubrania, książki czy sprzęt elektroniczny, ale także produkty spożywcze czy kosmetyki i chemię wykorzystywaną w domu.
Idąc z duchem czasu i działając na korzyść klienta, w ostatnim czasie ogromne udogodnienie wprowadził sklep Kaufland. Zaoferowali oni, w kilku sklepach, możliwość rezerwacji zakupów przez Internet. Jak to się dokładnie odbywa? Wystarczy wejść na stronę: https://click.kaufland.com/, zarejestrować nowego użytkownika, wybrać sklep, w którym docelowo chcemy odebrać zakupy, a następnie włożyć do wirtualnego koszyka potrzebne nam produkty. Płatność za dokonane zakupy odbywa się w sklepie stacjonarnym – możemy to zrobić zarówno kartą, jak i gotówką. Teraz nie pozostaje nam nic innego, jak tylko czekać na informacje o skompletowaniu zamówienia i możliwości jego odbioru.
Rezerwacja zakupów przez Internet – proste zakupy w nowym wydaniu
Jeszcze nie tak dawno znaczna część z nas nie wyobrażała sobie, żeby przynajmniej kilka razy w tygodniu nie wejść do ulubionego sklepu choćby na jakieś małe zakupy. Teraz okazuje się, że jednak jest to możliwe. A w dodatku wiele czynności związanych właśnie z zakupami można zrobić bez wychodzenia z domu! Teraz znacznie częściej bacznie zwracamy uwagę na to, jak planujemy wyjścia do sklepu i co wkładamy do koszyka. Jakie zalety ma jeszcze takie nowoczesne podejście to tego tematu?
- Systematyczne tworzenie list zakupów pozwala nam lepiej wykorzystywać wszystkie zakupione produkty i skraca czas wizyty w sklepie.
- Korzystanie z rozmaitych udogodnień, jak np. aplikacje, gazetki promocyjne czy rezerwacja zakupów przez Internet również wpływa na bardziej świadomy wybór poszczególnych produktów i możliwie jak najkrótszy czas, jaki spędzamy w sklepie.
- Powyższe opcje pozwalają także lepiej oszacować wydatki na kolejne zakupy.
- Pozwalają one także zapoznać się z bieżącą ofertą sklepu, dlatego nie musimy się obawiać, że mimo zaplanowanych zakupów, ze sklepu wyjdziemy z pustym koszykiem.
Od wielu lat klienci sklepów oczekują od usługodawców nowoczesnych rozwiązań dostosowanych do dzisiejszych czasów i technologii. Sklepy nie pozostają jednak w tyle, starają się odpowiadać na zapotrzebowanie klientów i wprowadzają kolejne usługi, które mogą nie tylko poprawić komfort dotychczasowych zakupów, ale przede wszystkim zadbać o bezpieczeństwo klientów, co obecnie jest na pierwszym miejscu.